Gerelateerd nieuws

VIEW ALL

Gerelateerde video's

16 november 2017 By Timon in Hospitality, Nieuws, Nieuws klachten

‘Veel klachten over afhalen buitenlandse pakjes bij PostNL’

14 maart 2017 By Timon in Nieuws, Nieuws klachten, Nieuws koopgedrag, Nieuws marktonderzoek, Nieuws online communicatie, promotie en verkoop, Nieuws online informatiesysteem, Nieuws retail, Nieuws retouren, Nieuws webcare, Nieuws webshop, Nieuws winkelen 3.0

‘Potentie omnichannel nog te weinig benut’

01 februari 2017 By Timon in Nieuws, Nieuws klachten, Nieuws klantenservice en -binding, Nieuws online communicatie, promotie en verkoop, Nieuws retail, Nieuws winkelen 3.0

Engagementkloof: van klantvriendelijk naar klantgericht

23 december 2016 By Timon in Nieuws, Nieuws klachten, Nieuws klanten ontvangen en benaderen, Nieuws klantenservice en -binding, Nieuws marketingbeleid, Nieuws marktonderzoek, Nieuws online marketing, Nieuws sociale media

KLM reageert het vaakst op social media, Lufthansa het snelst

22 augustus 2016 By Maurits in Nieuws, Nieuws klachten, Nieuws klantenservice en -binding, Nieuws online communicatie, promotie en verkoop, Nieuws online informatiesysteem, Nieuws winkelinterieur

Hoe een (dis)like de offline shopervaring verbetert

06 juli 2016 By Maurits in Hospitality, Logistieke processen, Marketing, Nieuws, Nieuws inkoop, Nieuws ketensamenwerking, Nieuws klachten, Nieuws onderhandelen en overtuigen, Nieuws prijsbeleid, Nieuws promotie, Nieuws recht, Nieuws retail, Ondernemerschap, Recht en juridisch, Sales / accountmanagement

Jumbo en Heineken op ramkoers

08 maart 2016 By Maurits in Nieuws, Nieuws klachten

Klachten Greenwhale – Regels premium sms diensten verscherpt

03 februari 2016 By Maurits in Nieuws, Nieuws klachten

‘Klachtenregen over HelloFresh’

26 januari 2016 By Maurits in Nieuws, Nieuws klachten

Hollandsnieuwe staakt alle marketing

TOP