Nieuw: keuzedelen voor mbo. Neem contact op

  • Webshop
  • E-books

De Handelsroute

  • Docentenpagina’s
    • Docentenpagina’s editie 2017 – 2018
    • Cohort 2016
    • Kwalificatiedossers 2012 – 2014
    • Archief nieuws & video’s
  • Contact
  • Home
  • Nieuwsoverzicht
  • Nieuws
  • Hospitality
  • Hudson’s Bay ziet ‘value for money’ als een uitdaging
 

Hudson’s Bay ziet ‘value for money’ als een uitdaging

Hudson’s Bay ziet ‘value for money’ als een uitdaging

by Timon / vrijdag, 24 november 2017 / Published in Hospitality, Marketing, Nieuws, Nieuws handelskennis, Nieuws innoveert en bepaalt het (toekomst) beeld van de onderneming, Nieuws koopgedrag, Nieuws marktpositie, Nieuws marktsegmentatie, Nieuws online communicatie, promotie en verkoop, Nieuws plaatsbeleid, Nieuws prijsbeleid, Nieuws product en assortiment, Nieuws profilering op lokaal niveau, Nieuws retail, Nieuws webshop, Nieuws winkelen 3.0, Ondernemerschap, Online communicatie

Nederlandse consumenten beschouwen Hudson’s Bay als een verrijking voor de binnenstad, maar hebben moeite met het prijsniveau. Dat is gebleken uit eigen onderzoek van de warenhuisketen, vertelde directeur winkeloperatie Edwin Boer tijdens INretailLAB.

Hudson’s Bay is de eerste weken na de winkelopeningen ‘onder de voet gelopen’, zegt Boer. Het verbeteren van de positionering wil de retailer doen door het bijschaven van het merkenportfolio, met name door nieuwe labels toe te voegen. “Value for money is nog een uitdaging voor ons”, aldus Boer. Ook in de wisselwerking tussen de winkels en online liggen nog ‘uitdagingen’, stelt de directeur. “We hebben zowel winkels als een webshop, maar die komen alleen tot leven als je de verbinding kunt leggen.”

Alle winkels die Hudson’s Bay in ons land gepland heeft zullen daadwerkelijk hun deuren openen, benadrukt Boer, verwijzend naar twijfels die de ronde doen over de levensvatbaarheid op sommige locaties. Overal waar de keten tot nu toe zijn opwachting heeft gemaakt, wordt die volgens hem met open armen ontvangen door andere winkeliers. Die zijn na het wegvallen van V&D blij met een grote retailer die traffic genereert, stelt hij.

Bron: Retailnews.nl

Geef een reactie Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kunt u iets niet vinden?

© 2019 Uitgeverij Sarphati BV. Alle rechten voorbehouden.
Online communicatie door Zuidijk

TOP
Om u online zo goed mogelijk te bedienen, gebruiken we cookies. Als u deze site blijft gebruiken, gaan we er vanuit dat u dit akkoord vindt.Oké